Reclameland verlengt de samenwerking met DHL Parcel. De online drukkerij werkte al enkele jaren samen met DHL en heeft nu opnieuw een handtekening gezet onder een samenwerkingscontract. Hiermee blijft DHL het belangrijkste vervoersbedrijf voor de producten van Reclameland. “Een bewuste keuze”, aldus eigenaar Wouter Haan. “DHL kan in onze wensen en behoeften voorzien en daarmee ook in die van onze klanten die online bestellingen plaatsen en hun drukwerk snel en in goede orde willen ontvangen.”
Visitekaartjes zijn al eeuwen oud. Dat ze nog steeds worden gebruikt, wees drukkerij Reclameland al eens uit met een onderzoek gehouden in november 2014. Dit jaar heeft de online drukkerij opnieuw een onderzoek gedaan naar de kaartjes en is onderzocht waarvoor klanten visitekaartjes nu eigenlijk gebruiken. Visitekaartjes worden het meest vaak gebruikt om te netwerken.
Reclameland maakt bekend dat Jeroen Dijk niet langer aandeelhouder is van de online drukkerij. Sinds juli 2014 heeft Jeroen afstand gedaan als directielid, maar is nog altijd nauw betrokken bij Reclameland. Wouter Haan is met dit besluit volledig eigenaar van de online drukkerij.
Bij Reclameland kunnen klanten heel relaxed drukwerk bestellen. Zo kunnen klanten die in spoed iets voor 17.00 uur bestellen, het drukwerk de volgende dag al in huis hebben. Die relaxte sfeer geldt ook op vrijdag de 13e. Een geluksdag volgens Lex, relaxmanager bij Reclameland. Zo ontvangt elke klant op vrijdag 13 maart de hele dag 25% korting op het hele assortiment van Reclameland. Een fikse korting waarmee bedrijven wel tientallen tot zelfs honderden euro's kunnen besparen.