De nieuwe responsive website van Reclameland is gelanceerd. Dit wil zeggen dat onze website geoptimaliseerd is voor mobiele apparaten. Reden voor deze ontwikkeling is het toenemende aantal websitebezoekers vanaf mobiele telefoons en tablets. Internetgebruik op mobiele apparaten neemt toe doordat smartphones en tablets steeds beter worden en de mobiele netwerken steeds sneller. Het aantal mobiele bezoekers op onze site is dit jaar namelijk verdubbeld ten opzichte van vorig jaar!
De belangrijkste eigenschap van folders is dat deze gevouwen zijn. Als je bij ons folders laat drukken, kun je uit verschillende vouwwijzen kiezen. Bijvoorbeeld een enkele vouw, een wikkelvouw, een luikvouw, een zigzagvouw of een kruisvouw. Maar wat is nu precies het verschil tussen al deze vouwwijzen?
Reclameland verlengt de samenwerking met DHL Parcel. De online drukkerij werkte al enkele jaren samen met DHL en heeft nu opnieuw een handtekening gezet onder een samenwerkingscontract. Hiermee blijft DHL het belangrijkste vervoersbedrijf voor de producten van Reclameland. “Een bewuste keuze”, aldus eigenaar Wouter Haan. “DHL kan in onze wensen en behoeften voorzien en daarmee ook in die van onze klanten die online bestellingen plaatsen en hun drukwerk snel en in goede orde willen ontvangen.”
Visitekaartjes zijn al eeuwen oud. Dat ze nog steeds worden gebruikt, wees drukkerij Reclameland al eens uit met een onderzoek gehouden in november 2014. Dit jaar heeft de online drukkerij opnieuw een onderzoek gedaan naar de kaartjes en is onderzocht waarvoor klanten visitekaartjes nu eigenlijk gebruiken. Visitekaartjes worden het meest vaak gebruikt om te netwerken.