Jouw bedrijfslogo of slogan groot op een banner? Bijvoorbeeld hoog aan de gevel van een pand of in een weiland langs een drukke weg? Zeker weten dat je opvalt! Maar voordat jij je banner thuis ontvangt, gaat hier heel wat aan vooraf. Want hoe gaat het banners maken eigenlijk in z'n werk?
Je hebt het vast wel al eens laten doen: flyers drukken. Je weet wel, zo'n handig papiertje - meestal als A5-formaat - met een korte en krachtige boodschap. Voor ons is flyers drukken een dagelijkse bezigheid. Zo gaan er jaarlijks dankzij de nieuwste ontwikkelingen in drukwerkland zo'n 50.000.000 flyers de deur uit. Maar hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Kortom, hoe wordt een flyer gedrukt?
Heb je binnenkort een zakelijke bespreking of ga je een beurs bezoeken? Dan mag je natuurlijk niet je visitekaartjes vergeten. Naamkaartjes zijn namelijk nog steeds erg handig om snel je gegevens uit te wisselen of om een gesprek te starten. Visitekaartjes drukken is dus nog steeds de moeite waard. Maar wat zet je nu precies op zo'n kaartje? En wat is absoluut een don't?
Reclameland maakt bekend dat Jeroen Dijk niet langer aandeelhouder is van de online drukkerij. Sinds juli 2014 heeft Jeroen afstand gedaan als directielid, maar is nog altijd nauw betrokken bij Reclameland. Wouter Haan is met dit besluit volledig eigenaar van de online drukkerij.